torsdag 17 april 2014

Toka!


Har ingen bättre beskrivning på vår Prinsessa... Igår trillade jag på rea på hundleksaker och grabbade några stycken som jag tänkte Lilo skulle gilla. Lika bra att köpa flera för de brukar gå åt rätt fort. När jag kom hem med dem så betedde hon sig inte riktigt som vanligt, hon tog leksaken så varligt och tvättade, bäddade ner under täcket. Gnällde som en tok om vi ens kom i närheten. Råkade slå på dammsugaren och hon blev så arg att jag nästan befarade att hon skulle döda dammsugaren. Har funderat ett tag men efter gårdagens beteende så står det klart att hon är skendräktig och fått sig en liten bebis. Kanske husse slipper undan denna gång nu :)
Tyvärr kände jag idag att det var dags att slå på ordverifieringen för kommentarer, har senaste tiden bombats med skräpkommentarer och de är såå irriterande!! Hoppas nu att det inte ska hindra er från att skriva en rad eller två ibland, de är så uppskattade!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tittar in hos dig varje dag...dålig på att kommentera*sorry*
    Du har så mycket fina bilder , vad använder du för redigeringsprogram?
    GLAD PÅSK!
    Kram Inga

    SvaraRadera