fredag 11 april 2014

Station tre

Här fick vi jobba med HMI lampa och få till känslan av fönsterljus. Vi hade en del spännande färgfilter och annat skoj att vara kreativa med. Det blev läcker effekt med filter....

Tyckte nog att det här var en riktigt kul utmaning, jag som brukar göra mitt bästa för att se till att det finns så lite skuggor som möjligt när jag tar porträtt fick tänka lite kreativt med skuggor och jag gillar det...
Får nog försöka göra mig en dagsljusstudio så jag kan leka mer för det var minsann riktigt skoj!
Ja det var ett smakprov från denna station på ljussättningsworkshopen.

2 kommentarer:

  1. Så läckra bilder du skapar. Har du bytt intresse från quilt till bild?
    Är jätteimponerad av dina bildskapelser. Tycker själv att svart/vita bilder ser så mycket mer konstärliga ut. Fortsätt det med det fantastiska arbetet!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!! Ljuset betyder såå mycket!
    Jag kan trösta dig med att man aldrig blir fullärd när det gäller foto... och så mycket annat!!

    SvaraRadera