lördag 8 mars 2014

Vårdag

Solen har strålat hela dagen idag och jag har känt pigg och glad varje gång jag tittat ut genom fönstret. Det skulle ha kunnat vara en alldeles förträffligt härlig dag OM det nu inte blåst så endaste in i glödheta... Har haft jämnt sjå att stå kvar på backen när jag vågat mig ut, varit glad att det inte dessutom regnat så jag hade behövt paraply...då hade jag garanterat blåst iväg, hade i och för sig kunnat vara en spännande upplevelse. Vi började vår dag med en sväng till käraste svärmor för att fira hennes gube som fyller år idag..... Smaskens smörgåstårta serverades...
Och vi fick gosa lite med släktens nytillskott en riktig liten sötnöt som luktade så där härligt valpgott....
På kvällskvisten var det då dags för Mello, jag låtsades glömma eländet och satt på min kammare och tittade på netflix istället, medans övriga hade mello mys
Nåja helt utan blev inte jag heller, lyckades smuggla undan lite ostbågar som jag smaskade friskt på. Nu är den här marslördagen slut och faktiskt jag med så jag tar väl och säger tack och god natt för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar