tisdag 4 mars 2014

Skittisdag!

Måste faktiskt säga (trotst att det tar emot lite och riskerar att spräcka min image som tisdagshatare) att det fanns en hel del skoj inslag. Gjorde en fotografering på jobbet med hoppande kollegor, riktigt kul kvart och riktigt kul att sitta hemma på min kammare och fixa till dem. De ska användas till broschyrer och inget jag kan visa dessvärre, ni får bara tro mig på mitt ord att det är riktigt skojiga bilder!! Har faktiskt totalt glömt att jag faktiskt sydde i helgen och det gick inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag inte alls hade tyg som passade till bård på mitt svartvita projekt. Haffade en liten snutt istället och svängde ihop en nyckelgömma. Ska se till att sy några till framöver, så himlans bra som presenter när man känner för att ge bort nått litet.
Nu ska jag kika lite datatv innan jag kryper ner i sängen för att ladda inför onsdagen...

2 kommentarer:

  1. Söt förvaring för nycklar och förvaringen kan användas till mycket annat. Har använt ditt mönster till olika storlekar av förvaringar! Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg! Även jag har sytt en del utav det mönstret, för att inte tala om ditt "nesse" mönster, suveränt...Kram..

    SvaraRadera