söndag 30 mars 2014

Kort dag...

... men vad gör det, ljusare på kvällen så känns det i alla fall längre. Har varit ute massor idag, letat och hittat blåsippor i min favoritbacke. Njutit av sol och värme tillsammans med Prinsessan, hon är verkligen en dyrkare av sol.
Har ju alldeles glömt att visa bild från förra helgens fotografering med vackra Nina, en tjej som är vacker innifrån och ut. Vi hade en underbar förmiddag vid Österbybruks Herrgård.

Nästa helg ska jag till Stockholm på Workshop och det ska bli så vansinnigt kul, anmälde mig i slutet av förra året, kändes lite smått långt bort men nu så. Så klart en workshop om foto, ljussättning står på schemat. Spännande och kul. Bäst att jag kryper till sängs så att nästa vecka kan ta fart och må den gå fort :)

2 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dag och härlig avslutning på helgen. Bilderna är fantastiska. Kram och hoppas du får en härlig vecka

    SvaraRadera
  2. Åh så fin din porträttbild är och jag förstår att du längtar efter workshopen. Kul kul!

    Vårkänslan finns här också

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera