lördag 15 mars 2014

Äntligen!

Efter att ha sovit i stort sett ett klockvarv så känns det som energin återvänt till min kropp. Vädret har väl inte lockat till några större äventyr trots att solen varit framme stora delar av dagen. Var ut en liten stund för att stilla lite av mitt fotograferingssug, trots att snön åter kommit så kämpar krokusarna i rabatten....
Eftersom jag nu åter känt energi och lust att göra något så tog jag och bakade bullar till familjens glädje, om de skulle tillfrågas så får jag dessa ryck alltför sällan :)
Nu känns det dock som att inte skulle vara alltför dumt att krypa ner i sängen och glo på en film, så det är faktiskt precis vad jag tänker göra! Tack och godnatt från mitt lilla hörn!

2 kommentarer:

  1. Här var de inte roligt när jag vaknade. Halv storm ute och de snöade och regnade om vart annat. Men jag bar ute med hunden och fotade lite blöta krokusar. Sen har solen varor hos oss hela dagen men blåsten har envist varit kvar. Nu har även den lugnat sig så nu hoppas jag på en härlig vårdag imorgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig är bilden på krokusarna och skönt att vara ute en stund även om vädret inte är det bästa. Man kan ju alltid fota ;-)

    Ha en fin söndag. // Lissen

    SvaraRadera