tisdag 11 mars 2014

Ännu en..

.. tisdag avklarad, tänk jag blir lika förvånad varje gång jag kommer till en tisdags slut och kan konstatera att det faktiskt varit en helt okej dag utan större blessyrer. Sett solen i flera dagar nu och ljusare å ljusare blir det om både mornar och kvällar. Nu finns ett hopp att energin ska återvända till kroppen och jag ska börja orkar göra mer än bara jobba, sova, äta, laga mat och ta en bild om dagen. Jag har massor jag vill greja med vid symaskinen....många små och stora fixar projekt. Ska rensa ur skrubbar och vrår för att ha loppis och sälja bort allt som bara står här och skräpar. Men som sagt just nu orkar jag helt enkelt inte mer än att bara existera.... Men snart så ska ni får se på andra bullar.... (hoppas jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar