lördag 19 oktober 2013

Hoppsan....

... blev visst ett skutt på några dagar igen..... I onsdags på väg hem från jobbet hoppade ett råddjur in framför vår bil och det small av tusan. Stackars råddjuret klarade inte smällen, bilen klarade inte heller smällen vidare värst så den är nu hos bildoktorn. Jag och dotra klarade oss utan skador, lite sorgsna och fundersamma ett par dagar. Nu är jag bara tacksam att vi klarade oss utan skador, bilen är ju bara plåt och går att åtgärda. I fredags hämtade jag ut en hyrbil (som ingår i försäkringen) så nu ska jag köra omkring i ford ett tag.....

Jobbet...jag vad ska jag säga om jobbet... stress...utmanande och förbenat skoj!! Står i startgroparna till en ny spännande utmaning som säkert kommer ge mig ett gäng gråa hår och nya erfarenheter, både positiva och negativa....och vet ni...jag ser sååå fram emot det!!

I helgen är mina bästa Bonusar här och vi har haft fredagsmys, lördagsbak och lördagsskoj tillsammans. Har även varit ute med den stora tjejen och fotat, jisses vad duktig hon är framför kameran!!

Nu ska jag snart mysa ner mig i soffan och titta på Mord i Paradiset.... Ha en fin lördagskväll!!!


2 kommentarer:

  1. Det är inte roligt med djurkrockar... men bra att det blev "bara" plåtskador och lite funderande ett tag! Ha det gott resten av helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ni klarade er oskadda från krocken med rådjuret. Vilken underbart vacker bild du tagit på tjejen.

    SvaraRadera