söndag 1 september 2013

En lyckans dag

Andra helgen i augusti hade jag och KG minisemester och for ner till kusinfamiljerna i Småland. Den ena skulle gifta sig och jag hade äran att få vara med hela dagen och föreviga deras stora dag. Ett stort ansvarsfullt och underbart uppdrag. Många bilder blev det och myckat att gå igenom, sålla och bildbehandla. Börjar nu komma igenom de flesta och här kommer några av mina favoriter....







Nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på en film eller nått och hålla kvar känslan av glädje och kärlek som jag har i kroppen efter att ha gått igenom dessa härliga bilder!

4 kommentarer:

  1. Lycka till brudparet ! och fotografen du är fantastisk ...vilka bilder!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Härligt var ordet! Vilket fint uppdrag -det klarade du såklart utmärkt!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på ett fint par... med flera!! Du kan vara helt nöjd!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt Lizzan att ha fått äran att vara med på ett bröllop.Sånt gillar jag att få dela en Glädjens Dag med vänner!Fina bilder du tagit!
    Kram Lena i Kungsängen

    SvaraRadera