lördag 6 juli 2013

Mår bra.....

... men får kämpa mot rätt hårt för att få bort stressen i kroppen..... svårt att vänta på maten....tufft med att hamna i bilkö som knappt rör sig..... har dock gjort framsteg under mina två dagar i Borlänge.... Rom byggdes ju inte på en dag.... Måste låta det ta tid, för tid kommer det ta att göra sig av med stresstempot jag byggt upp i kroppen under lång tid, tröttheten däremot är mindre så det går som sagt åt rätt håll. Igår gjorde jag en oplanerad utflykt till Mora för att se om jag kunde hitta inspiration så jag kan komma tillbaka till sömnaden igen. Kanske kanske det lyckades, vi får se när jag kommer hem igen, om inte annat hade jag trevligt och fick träffa några godingar! Här kommer lite inspiration till er....










Nu ska jag göra mig redo för sista dagen i Borlänge, faktiskt mer än redo att komma hem igen.....
Puss o Kram !!

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint du såg där...var det en mässa?...Tyger och Ting har alltid så mycket fina mönster....hoppas inspirationen håller i sig. det kan lätt bli så man blir stressad också...jag blir ofta det....vet inte i vilken ände jag ska börja.
    Lycka till och ha det gott
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Så bra att Du visade mig några vackra bilder från Ditt besök i Mora eftersom jag själv inte är där och kan se det i verkligheten. Det är en fröjd för ögat!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Åh vad avis jag är. Skulle så gärna velat åka till Mora den här helgen, men det funkade tyvärr inte. Får bli en annan gång... Må så gott! kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. I Mora skulle jag ha varit om min hosta hade lugnat ner sig! Tack för att du fixade lite bilder i alla fall!!
    Jag hoppas att du lugnat ner dig nu så du står med båda fötterna i backen igen. Nu hinner du kanske vila lite innan du börjar slita i 150 knyck igen!!
    Nu gör paddan egna ord igen... vad jag blir trött på det.
    Kram

    SvaraRadera