måndag 3 juni 2013

Härliga syrenernas tid....

Det doftar ljuvligt, de är en fröjd för ögat att se på...... de vittnar om att sommaren snart är här på riktigt....ruskigt nära skolavslutningen är det nu och jag har två skoltrötta killar här hemma. Idag fick de sina sommarfrisyrer och är så fina så!! Imorgon ska jag göra nått jag aldrig gjort förut och jag kommer nog inte ens tänka tanken skittisdag, känner mig både nervös och laddad....ska bli så kul och läskigt på samma gång...mer om detta imorgon! Känner ni doften??
Hör ni myggorna som suktar efter mitt blod??? Inget gott som inte har nått ont med sig ;)
Go kväll mina vänner!!

3 kommentarer:

  1. Det är en underbar tid nu med alla buskar som blommar. Men syrenen är nog den jag gillar bäst. Man blir ju lite som Ferdinand där bland syrenerna :o)
    Vet ju inte vad du ska göra i morron, men nån gång måste ju vara den första och det kommer säkert att gå galant! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig bild,här är ännu bara knoppar Vad som skall hända i morgon lycka till.

    SvaraRadera
  3. Det blev ingen tid "mellan hägg och syren" här i år... de blommar samtidigt!!
    Men det är ju "imorgonkväll" nu hur gick det?? Bra hoppas jag så klart!!
    Kram

    SvaraRadera