onsdag 6 mars 2013

Ny dag nya tag....

Flytten (i jobbet...) går vidare och i det stora hela löper det väl, mycket spring blir det och även om jag försökte låta bli att köra störtlopp så sitter jag nu med stora blåsor på mina båda stortån. Måste erkänna att det känns inte så lite häftigt att det stora tomma huset nu börjar sprudla av liv. Trots att jag tycker det är både häftigt och skoj så skulle jag ibland vilja krypa undan i ett lite mörkt utrymme och få sitta en stund för mig själv.......
... så tack och lov har vi ju låsbara toaletter :) Nu spänner jag på mig pjäxorna och far ut i backen en dag till, och visst tog Stenmark det lugnt, men jag gör ju saker på mitt sätt.....

1 kommentar:

  1. Stenmark tog det lugnt och klarade sig bra!! Du kör på i 200 knyck och bör vara liite rädd om dig!! Hoppas att cirkusen är över snart så du kan landa och samla ihop bitarna av dig!
    Ha en skön helg med en del vila!!
    KRAM

    SvaraRadera