fredag 25 januari 2013

Snart helg igen...

Tänk att det gått en vecka till utan att jag riktigt hunnit med. har under hösten väntat mig att januari, februari och mars ska bli hektiska månader och faktiskt sett fram emot det. Nu är vi där och ja visst är det mycket, springer så att nästan benen inte hinner med. Ja visst var det nått att se fram emot för det är faktiskt skitkul!! Jag är knappt trött när jag kommer hem, orkar vara uppe ända tio de flesta veckor. Bara att inse att jag mår bäst med att ha hanterbart mycket att göra ;) Igår kom jag sent iväg och var rätt säker på att få parkera bort i tok, men när jag åkt runt nästan hela parkeringen hittade jag ett helt gäng parkeringar, kändes nästan som en lottovinst...

Innan hemfärd skenade jag ner på stan och köpte tyg på Ohlssons tyger och stuvar. Nu ska jag sy mig ett par Baggyjeans och en tunika, håll tummarna att det går vägen ....När jag var på väg ner kunde jag inte motstå frestelsen att knäppa kort på Svandammen där man gjort en is för skridskoåkning. Förbannade mig själv att jag inte tagit med "stora" kameran, det fick duga med mobilen.

Hög tid att gå ut och se om jag får igång en bil, misstänker att det är kallt ute... Ha en fin fredag allihop!!

1 kommentar:

  1. Så roligt det är att läsa att du mår bättre och känner dig nöjd med jobbet. Att orka vara uppe en stund på kvällen är ju nåt varje människa behöver! Man kan u inte bara jobba!
    Ha en härlig helg med mindre mängd kyla och mer sol!
    Kram

    SvaraRadera