söndag 27 januari 2013

Mina baggy jeans

Nu har jag justerat midjan, det som saknas är resår i benslut och änev i midjan, meningen att jag skulle ha dragsko i midjan, men kom på att jag sällan gillar det, så jag drar i en bred resår i stället. Och det finns ju naturlitvis inte hemma så det måste köpas imorgon. Ser att jag har en del kvar att fila på min kroppsform, men si det bjuder jag på.....
Till nästa gång (för det blir det) ska jag som sagt ha ett tunnare tyg så att det blir snyggare fall, och fickorna ska inte sitta så långt ner, ska även sy i framfickor för det kommer jag att sakna... Nu ska jag ge mig på att fortsätta med hjärtehistorien även om jag fått blodad tand vad gäller klädsömnad, hade glömt hur kul det är...

6 kommentarer:

  1. Snygga byxor, visst är det lätt och fastna bland klädsyningen..Är med på Vuxna Sytokar på facebook o jösse namn va dom syr mycket fint...Kram på dig..

    SvaraRadera
  2. Jamen... Dom blev inte så tokiga.
    Men framfickor vill man nog ha. Bra jobbat. Kram

    SvaraRadera
  3. Vadå fila på formen? Den ser bra ut på bilden byxorna med!

    SvaraRadera
  4. Jo jag minns att det var roligt när nåt nytt var färdigt... men inte hjälper det nu :( Fast din brallor ser ju så bra ut så de borde väcka även min sylust!
    Ha det
    Kram

    SvaraRadera
  5. Dina byxor är tuffa och de ser mysiga ut, men jag ska låta en annan sy byxor åt mig!!
    Jag fick nämligen ett presentkort, i julklapp, på jeans som min Pingla Gun ska sy åt mig!!!
    Det är betydligt bättre än att jag ska försöka mig på det själv!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va´ härliga dina byxor ser ut....vad har du för mönster till dem....skulle vilja sy mig såna.
    Kram Inga

    SvaraRadera