torsdag 10 januari 2013

Idag skulle jag...

...visa min kjol som jag sydde igår, men den är inte fotograferad ännu och jag orkar inte nu så jag suger på karamellen till en annan dag.....Just idag firar jag 21 år som mamma vilket i princip innebär att jag nu varit mamma halva mitt liv, lite skum overklig känsla men alldeles underbar på samma gång....
Har tagit mig en rejäl promenad i kylan idag så både jag och Prinsessan är trötta och tänker oss att krypa ner under täcket...(ja även P ligger under täcket så gott som hela natten...)


3 kommentarer:

  1. Vacker bild du Lizzan! Oj... det var länge sen jag varit mamma i halva mitt liv... när jag tänker efter. Du väcker konstiga tankar du minsann!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla inblandade! :-)

    SvaraRadera
  3. Halva livet som mamma får jag vänta lite drygt tjugo år till på... Men jag var ju lite senare i starten än du var :o) Grattis till er båda! kramar Ullis

    SvaraRadera