onsdag 23 januari 2013

Gääsp...

Är lite rädd att mina käkar ska hoppa ur led av allt gäspande, känner mig minst sagt skittrött. Pimplar kaffe och håller tummarna att jag piggnar till. Kallt idag men inte lika kallt, bilen är redan uppstartad en gång och det gick smärtfritt så jag kommer nog till jobbet i tid idag! Kom ju iväg igår med men ganska mycket senare än vanligt.....det blev fullt skubb på jobbet och jag hade väl en ganska okej dag till sist.  Dessutom fick jag en chans att vara ute när solen gick upp, njöt av det underbara ljuset!
När jag var på väg till jobbet kände jag ett omåttligt behov av att stanna till och fota dessa vackra träd...

Inte kanske bara skoj med kylan, men vackert är det tusan! Sydde lite igår när jag kom hem, men inget jag kan visa ännu...sorry ;) Nu är det hög tid att koka lite gröt och ta tag i de sista förberedelserna inför dagens arbetspass som torde bli ett spännande och fullt-ös pass!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och underbart ljus!!! nublir det lite mildare väderlek... men då försvinner ju allt det vackra! Vi kan inte få allt!
    Kram

    SvaraRadera