tisdag 25 december 2012

Huj huj....

Så har man då petat i sig på tok för mycket mat, känner mig som en Michellingumma på sprickningsgränsen..... straffet för mitt omåttliga frosseri får nog bli vatten och brö...(utan smör så klart!!)¨i typ en månad eller två.... Kanske inte ska vara så hård på mig själv, men det är iaf slut på att äta mer än jag behöver och att mugga in så mycket godis. I morgon är det sista dagen på denna ledighet och på torsdag ska jag åter upp tidigt och iväg till jobbet. Tycker iofs att det ska bli trevligt och jag har en del som behöver bli klart innan januari och stormen runt oss bryter ut.... Så morgondagen ska jag njuta av och jag har lite trevliga planer. Tänker packa väskan med kaffe och mackor för en trevlig lång och givande fototur. Är så trött på min hemmiljö så jag tänker åka iväg en sväng. Hoppas på hyfsat väder och att jag kommer iväg, brukar alltid dyka upp massa hinder (hos mig själv...) men jag vet att sånna här saker är mer energigivande för mig än att ligga på soffan och pilla navelludd!!

Önskar er alla en trevlig fortsättning!!

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig!
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Detsamma Lizzan! Lycka till på fototuren! KRAM

    SvaraRadera
  3. Spännande med en fotoutflykt. Kanske man ska lura med guben på en sån...
    Nu först ska jag ta en vända i syrummet... en efterlängtad sådan.
    Kram o god fortsättning.

    SvaraRadera
  4. Fel Lizzan... det är inte det du äter mellan jul och trettondagen som lägger sig runt midjan... utan det du äter mellan trettondagen och jul!!
    Ha En God Fortsättning och ät gott!
    KRAM

    SvaraRadera