söndag 11 november 2012

Mirakel

Eller nått sånt, jag har sytt och haft oförskämt skoj. Tog ett gäng färglada gäss som jag hade låg och skräpade, nu har de fått lite sällskap av svart....Hoppas sy vidare lite om kvällarna i veckan.

Hade bestämt mig för en riktigt lång skön promenad idag, när jag vaknade så regnade det ute, bara ett duggregn men nog mycket för att mina axelgummor skulle sätta igång och käbbla. De kunde inte komma överens så medans de argumenterade för och emot så tog jag på mig skorna, kopplade fröken Hulligan och gick iväg. vi gick 1 timme och 40 minute, gissa om kroppen kändes mör, men ack tusan så skönt det kändes. Om ni undrar varför stackars Prinsessan inte fick följa med så beror det på att hon för ett tag sedan ramlade ur sängen och skadade sig dessutom gillar hon inte regn och skulle bara ha stretat hemåt.....så hon fick vila på soffan med husse istället.
Nu orkar jag inte så mycket mer för denna kväll. Så jag kryper ner i sängen och tittar på ett kursavsnitt hos moderskeppet.
Puss och kram

7 kommentarer:

  1. Härligt med mirakel,,skicka dem vidare mot Varberg är du snäll,,Kram

    SvaraRadera
  2. Läckert!
    Kul att du också har haft en rolig dag i ditt Paradis!
    kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt mirakel! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Det är härliga färger som Du sytt i nu för tillfället. Klara nyanser mot svart kan inte bli fel, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Åh ,vad härligt Mirakel...älskar starka färger ihop med svart..sydde gärna det själv.
    Moderskeppet..fungerar det ung. som photoshop?
    Ha en fin dag
    Kram Inga

    SvaraRadera