måndag 29 oktober 2012

Så var det dags igen....

Imorse hade vi åter tappat internetuppkopplingen och inte har den kommit tillbaka igen, känns som om jag snart kommer tappa tålamodet och ringa upp kundsupporten och ge den stackaren som råkar svara en rejäl utskällning. Men jag vet ju så väl att det lönar sig illa att sparka på budbäraren så jag håller band på mig ett tag till.
I helgen köpte killarna sin egna utrustning till Paintball och det testades en del i kohagen, tror att både KG och mina kära papps tyckte det var lika spännande och kul som grabbsen....
Även syster och sambo som kom besök provade på att måla om skottkärran med gul färg ;)
En riktig mask för att skydda ansiktet är nog ett måste i denna lek....blev ju nästan lite av en familjebild ;)
Tur jag passade på att ta en lång uppfriskande promenad med Prinsesan igår, idag var det både alldeles för mörkt och regnigt.

Tog en nödvändig runda med tjejerna men det var nog en underdrift att säga att de var glada att komma in igen. Hoppas på bättre väder i veckan, räcker med regn nu om ni frågar mig och mina tjejer!! Nu ska jag bädda ner mig i soffan och spela en omgång tetris, ett beroendeframmkallanse gift att bygga klossar ;)
Tack för idag slut för idag!!!

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder du tar! Lycka till med uppkopplingen! /jenny

    SvaraRadera
  2. Stressande när inte nätet fungerar.
    Tetris spelade jag mycket för många år sedan när vi skaffade vår första lilla dator (på 80-talet).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här är det samma elände med Internet och jag blir bara sååå rasande!! Men vem ska man ge sig på med påken?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tala inte om Internet och Telenor ,,då går jag i taket och blir skogstokig!!!Ha det gott Lizzan!!Kram

    SvaraRadera