måndag 8 oktober 2012

Näädå....

....jag har inte gått i idé även om jag bra gärna skulle vilja. Allt rullar på i sin lunk eller snarare spurt och jag känner väl inte att det händer så mycket intressant att skriva om just nu. Suget att sy pyr lite i min kropp men jag kommer inte riktigt till skott. Behöver tallriksundelägg till nya bordet, har lite annat så borde sys. Nåja rätt vad det är så lossnar det nog.... I lördags var jag iväg på fotouppdrag till grannen, fotade deras tre barn. Vi hade skoj med både lövhögar och studsmatta, blev dessutom en å annan riktigt bra bild. Ett smakprov kan jag bjuda på....
Helgen har bjudit på riktigt fint väder och jag har varit ute en del, stackars Prinsessan har dock fått stanna hemma på gården. Hon har fått en inflammerad klo och bör hållas i stillhet så gott det går. Riktigt nöjd med det är hon inte..... Det ser i alla fall ut att bättra på sig snabbt så snart får hon oxå följa med på långpromenaderna. Måste säga att jag njuter av alla dessa sprakande färger runt oss nu även om jag tycker att det kunde vara mera ;)
Nu är det frukost, väckning av killar och sen morgonsvänen med de fyrbenta innan det dags att ge mig av för veckans första arbetsdag! Ha det gott go vänner!!

1 kommentar:

  1. Visst känns det visset när man inte kommer till skott med syendet?? Jag har också en sån period nu och får inget gjort! Men det går över det vet vi ju... eller hur?
    Ha det gott och njut av färgerna!
    Kram

    SvaraRadera