torsdag 6 september 2012

Ohh jisses...

...denna vecka fullkomligt rusar fram och jag hinner knappt me att andas. En hel del att stå i på jobbet och föräldrarmöten och pappersinsamling har håll mig sysselsatt. Just den här veckan får gärna gå fort eftersom den avslutas med Quiltköping.... Ser mycket fram emot att få träffa goa vänner och säkerligen en å annan ny bekantskap. Kanske shoppa nån tygbit eller nått annat bra-att-ha men som sagt främst umgås och ha det trevligt. Idag är det ett viktigt möte på eftermiddagen och jag har väl inte trott att det oroat mig så värstans, men inatt har jag drömt om det och vaknat nästan skakandes. Det kommer säkert alldeles helt säkert gå bra, men det är en ny värld och jag känner att jag inte riktigt har koll....Tur jag har mina kollegor på min sida.....
Nu blir det i alla fall frukost och sen dags att rulla iväg mot dagens äventyr.....
Ha en finTopptorsdag!!

4 kommentarer:

  1. Det låter som ett jobbigt möte. Jag ska tänka på dig! Kramar Ullis <3

    SvaraRadera
  2. Ditt möte går säkert bra... det brukar göra det om man oroat sig innan! Jag är "avis" på dig som ska åka till Quiltköping!! Titta lite åt mig är du snäll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild!!!
    Vi ses där!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mötet gick säkert bra! Njut av helgen!

    SvaraRadera