torsdag 27 september 2012

Närmar sig slutet.....

....inte riktigt så dramatiskt som det kan tyckas, utan jag menar slutet på den här veckan. Igår hade jag fredagskänsla, hur jag än kämpade emot den så ville den ha ett grepp om mig, fredagskänslan i sig är väl inget problem, men det känns som ett problem idag, är ju inte sugen att jobba en lördag....... Nåja har fullt ös medvetslös på jobbet så jag ska nog se till att få det hela gå undan.
Just denna torsdag är en dag då jag har tankarna på lite annat och till kvällen blir det mys med tända ljus. Ganska precis för fem år sedan, både datum och klockslag, förändrades våra liv hastigt och det började gunga rejält under våra fötter. Jag fick erfara att en liten notis i en tidning kan innebära enormt kaos för en hel familj. För den som följt mig länge så vet ni att jag menar olyckan som drabbade min svåger. Nåja inte gräva för mycket i det förflutna....men ta väl hand om er och era nära!!!
 KRAM

5 kommentarer:

  1. Kramar till er! Befinner mig just nu i detta koas som du vet..Kram...

    SvaraRadera
  2. Du är ju värre än kvällstidningarnas när det gäller rubriker! ;o) Många kramar till dig i dag! //Ullis

    SvaraRadera
  3. Såna minnesdagar vill gärna hänga kvar länge... men blir lättare att leva med för varje gång!
    Ha det gott och njut av tända ljus!
    Många kramar

    SvaraRadera
  4. Tänd dina ljus och tänk och minns en stund!
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera