onsdag 15 augusti 2012

God morgon!!

Idag är det redan onsdag och mitt i veckan, fattar inte riktigt hur det gick till men man ska väl kanske inte fatta allt bara acceptera ;) Märks tydligt att semestertiderna är över för detta år, mycket mer trafik både på morgon och eftermiddag (och mina svordomar är oxå fler....) att få en parkering på morgonen är åter ett litet äventyr. Nu har de dessutom fått den briljanta ideén att stänga en parkering med ca 20 platser, låter inte mycket men är helt klart kännbart i den redan rådande parkeringskaoset...... Lutar mer och mer åt att jag ska försöka åka buss till och från jobbet....men jag tar det nästa månad.... Bäst jag sätter på mig kläder och ger mig ut på morgonsvängen med mina tjejer innan jag får ett utbrott av allvarligare slag....... Kvigorna har kommit ut i hagen runt vår tomt.....

....vilket innebär en markant ökad mängd sånna här irriterade typer.....

De envisas med att sätta sig på mina bara ben och när jag försöker daska till dem med flugsmällan smiter de iväg, kan riktigt höra hur de trallar ..."nänänänänä du kan inte ta os nänänänm" grrr.....

3 kommentarer:

  1. godmorgon själv till denna lill lördag!!ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  2. God Middag!
    Parkering runt din arbetsplats är ett rent elände hur mycket de än bygger där år ut och år in.
    Flugor är inte heller roliga... så det är väl en skitonsdag kanske? :D Men solen skiner ju i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst går det snabbt!!!
    Saknar dig!
    Kram

    SvaraRadera