måndag 13 augusti 2012

En full farts helg...

...var nog det jag behövde för att få upp humöret igen. Jag har städat och fejjat, köpt nytt vardagsrumsbord då det gamla kändes litet och fjuttigt med våra nya stora soffor. Nu har vi ett bord som är stort, rejält och dessutom högre. (Bordet är 120 x 120)
 Gamla bordet får nu tjäna som tvbänk....


Då vi har både hundar och ungar i soffan och den har icke lättavtorkat tyg så täcker vi dem med de quiltar jag sytt, känner att jag skulle vilja sy nya i samma färger med matchande dukar och så, vi får väl se vad det kan bli till hösten..... Ute har vi klippt gräs och trimmat av i kanterna så nu är det nästan fint, iaf på sina platser. Hann även med besök igår av fina familjen Å. Klockan åtta var jag så trött att käkarna höll på att åka ur led av alla gäspningar så jag kröp till sängs nöjd och glad med min helg. Nu stundar en veckas jobb och nu kommer nog tempot öka till min stora glädje ;)
Kram På er allihop!!

1 kommentar:

  1. Så bra att din helg blev bra på alla vis... då klarar du nog den kommande veckan galant . Även en skittisdag :D
    Åhhh... vad jag känner igen detta täckande av känsligare platser i hemmet. Felet vi gjorde var ju att låta hundarna vara i sofforna från början, dumt kanske men så är det :D
    Kram

    SvaraRadera