måndag 9 juli 2012

Ny dag..ny vecka...

...och pissiväder utanför mitt fönster. Nåja jag ska inte klaga har en del att ta itu med inomhus så jag behöver inte sitta rastlös med myror i baken direkt. Ska så fort jag fått i mig tillräckligt med kaffe ta mig ut en sväng med tjejerna, minst fyra kilometer om dagen gäller även under semester. Igår hittade jag en spännande utmaning som jag inte kunde motstå, en fotoutmaning med nytt tema varje dag med start idag.
Ska försöka utmana mig och leka medans jag tolkar temat. Tankarna snurrar som tusan över dagens tema, vad ska jag fota och hur?? Det är väl just det som är tjusningen med sånna här utmaningar, att tankarna ska snurra..... Hoppas bara att det inte regnar hela dagen.....annars får det väl bli inomhus...
Ha en bra dag!!

4 kommentarer:

  1. Pissiväder var ordet... plus dimma här!
    Jag tror att jag ska haka på utmaningen. Tack för den idéen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Soligt och varmt som attan hela dagen men nu börjar molnen hopa sig. Det ska bli busväder med åska imorgon, sägs det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se dina tolkningar av denna utmaning.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Oj - låter som en intressant o rolig utmaning - foto är ju dessutom roligt i sig ;-) hoppas du hittar finfina motiv

    SvaraRadera