måndag 14 maj 2012

Ohhh måndag!!

Så skönt att veckan äntligen tar fart och jag måste upp ur sängen i svinottan, dricka mitt morgonkaffe på acord och hoppa i kläder innan ögonen ens öppnat ;) Nåja jag har en spännande vecka framför mig och det känns inte så jättefarligt att behöva stressa iväg idag. Ibland tänker jag att en sovmorgon inte vore fel och jag har ju flex så det går att ordna, men då stöter jag på ett stort problem; parkering! Kan inte vara senare än halv åtta om jag ska slippa ställa bilen på andra sidan stan, så det är bara att masa sig iväg i tid .....
Nu har våren verkligen satt fart och min favvoblomma blommar för fullt i dikeskanten....
Måste även erkänna att jag är lite svag för att fotografera dessa underbara ulltussar med sina besökare...
Nu är det hög tid att ägna en stund åt mina favvotjejer och ta dem på morgonsvängen.....
Ha en bra måndag alla goa!!!

2 kommentarer:

  1. Du ska oxå ha en skön och bra dag!!!
    Härliga bilder idag!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det är bara tio mil till finvädret verkar det som!! Här blåser det nästan storm och är svinkallt!! Härliga bilder. Den med hulligandansen ser morgonpigg och glad ut! Parkering i Uppsala... det är jag glad att jag slipper!
    Kram

    SvaraRadera