måndag 30 april 2012

Sista april

Det här är en av de dagarna som inte är allt för kul för tonårsföräldrar, när barnen ska ut och ränna på stan. Fy bubblan vilken oro...Tack och lov så håller sig min tonåring och nästan tonåring hemma i sina rum vid sina datorer. Man kan tycka mycket om dessa datoer och allt spelande, men just idag är jag båda glad och tacksam för att dessa upptar stor del av mina gossars intresse. Tids nog hinner de med att göra mig vansinnig av oro.
Hade en diskusion med Maja igår och hon gav mig en fotoutmaning (hon kan konsten att utmana med både tyg och annat) Jisses vad kul jag haft när jag försökt lösa denna utmaning som gick ut på att tolka temat ring.
Det här blev väl ingen ring men väl form av vattenkonst. Helt tänd på detta med vattenkonst och kommer absolut att fortsätta leka.....

Har även lekt i syrummet, dessvärre inget jag kan visa riktigt ännu men snart kommer det även lite syrelaterade bilder ;)

5 kommentarer:

  1. OJ, vad du löste den utmaningen bra!!!
    OCH vad roligt att se att du tog åt dig lite av pratet vi hade och att du inte lyssnade helt på min KM utan på mig!!!!
    Du är duktig du!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastisk fina bilder!!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var en jättefin tolkning tycker jag ... att fota droppar och vatten är inte det lättaste, men roligt!
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, vilka vackra kort du tagit.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är den blå bilden "ring", t.o.m. flera stycken. Häftiga bilder.
    Kram

    SvaraRadera