onsdag 18 april 2012

Nu vänder det....

...veckan alltså och vi rullar i nedförsbacke mot helgen!! Tänk att jag njuter så av helgerna trots att jag trivs så bra med mitt jobb. Det enda jag inte trivs med är att kliva upp i ottan och ha så lite kväll kvar när jag kommer hem. Det är inget att göra åt utan bara att acceptera precis som med vädrets nycker. I år måste jag väl ändå säga att vi verkligen har aprilväder, ena dagen sol och varmt, nästa kallt och blötsnö.....Idag är det iaf sol just nu över min vrå av landet och jag känner att det här ska minsann bli en superbra dag även om den börjar med besiktning av bilen ;)
Igår kände jag mig trött och vissen idag är jag mer stor och stark ;)


Appropå min association till låtar så sitter jag just nu och trallar "Köp en tulpan annars för du en snyting" ..... Gårdagens bild med måsen var precis som Wivi gissade Orups Magaluf, men jag tycker även det var skoj att läsa er andras tankar och kopplingar, man fastnar så ofta i sitt eget sår och behöver ibland hjälp att koppla om till ny räls ;)
Önskar er en riktigt riktigt bra onsdag!!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst fastnar man i sina egna tankar och "hjulspår" alldeles för lätt!
    I dag tänker jag på Amsterdam!
    Tulpaner från Amsterdam!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog köpa mig en hel bukett med tulpaner för någon snyting vill jag inte ha.
    Kram

    SvaraRadera