söndag 29 april 2012

Det gör ont när knoppar brister

Oj vad tiden går undan och jag har svårt att hinna med allt jag vill, det får helt enkelt bli prioriteringar. Gårdagen började jag med en fototur på morgonen, hittade dessvärre inte många fina motiv så lite besviken var jag när jag lommade hem. Känner att det börjar bli dags att vidga mina vyer lite och åka på fototurer. Idag kommer det inte hinnas med men måndag eller tisdag då ska jag ut på äventyr, vad det blir återstår att se.....
Tog mig ut på en sväng även på kvällskvisten och jisses vad knopp det är överallt....






Nu ska jag ta en morgonsväng med Brudarna, få i mig lite frukost, sy lite sen ut i skogen och jobba lite med veden inför nästa vinter...... Ha en fin söndag!!

2 kommentarer:

  1. Allt fullkomligen exploderar ju nu! Björkarna ser ut att få sina musöron på nån dag bara... och sen är ju sommaren här!
    Men ved till nästa vinter måste vi ju ha!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Björken på vår gård hade bara hängen för ett par dagar se'n och nu skimrar den alldeles ljusgrön. Härlig tid när allt i naturen vaknar till liv (och även jag, hihi)
    Kram

    SvaraRadera