tisdag 3 april 2012

Dag två....

. denna vecka och för mig på mitt nya jobb. Allt känns precis så där förvirrande som det brukar göra med nytt jobb och jag är alldeles slut när jag kommer hem på kvällen. Fast det har jag ju varit länge nu så jag vet inte om jag kan skylla på det nya jobbet :) Idag orkade jag mig iaf ut en sväng på kvällskvisten, först en stund med min vän kameran.....
Sedan med tjejerna. Hade tänkt mig en riktigt lång sväng, men insåg att varken min kropp eller knopp skulle fixa det. Utomhus och då i synnerhet kopplad är vår lilla slyngel fortfarande en Hulligan i stora mått och en promenad ensam med dem båda blir ett styrkepass utan dess like.....Inomhus har däremot lugnat ner sig och är på väg att uppgraderas till Gulligan ;)
Det är bara att fortsätta ta ut henne på ensampromenader och träna mer, minns ju att Prinsessan var minst lika bångstyrig i den här åldern, så det finns hopp för den här vildhjärnan oxå ....
Nu ska jag ta och bädda ner mig och mina troll så vi orkar upp imorgon!
God natt och sov gott!!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jättebra med hjärta runt lilla busan!
    Så fin hon är!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De är söta när de är trötta... huliganer!! Det blir bra med ensamträning och en bestämd matte... med lite godis i fickan förstås!
    Härlig kvällssol! Du blir snart hemtam på jobbet ska du se och då kan du ju jobba i sömnen... nästan.:D
    Kram

    SvaraRadera