tisdag 27 mars 2012

Trötttisdag

Har varit trött i både knopp och kropp idag. Visst kom jag upp ur sängen men rackarns vilken träningsvärk jag haft stapplat omkring som en pigg 95:åring. Men jag måste erkänna att jag faktiskt tycker det på nått konstigt sätt är skönt med träningsvärk, det betyder ju att jag faktiskt gjort nått nyttigt. Trots trötthet har jag sytt lite men inte orkat med att fota, har faktiskt inte fotat på flera dagar. Så jag fick en idé, rotade ner i arkivet och hittade lite bilder från 27 mars förra året....
Projekt som då var på gång;

Väntande kantremsa;


Här kommer även en bild från dan före, på två av mina absoluta favoriter, tycker mycket om denna bild....
Med denna säger jag tack och god natt!!!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du tycker om den bilden!!!
    Jag gillar din kvilt! Är den färdig?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp den är klar och användes en del på utflykter i somras ;)
      Kram

      Radera
  2. Ser härligt uppiggande ut i färgerna! Har vi fått se den färdig? Inte helt lätt att komma ihåg allt du syr... Fin-fin bild på 2 favoriter också!
    Tack för "besöket hos mig" och att du tar dig tid att kommentera! kram Katarina

    SvaraRadera