tisdag 8 november 2011

Hoppsan så det kan gå....

Jag var som sagt väldigt trött igår när jag skrev inlägget. Jag är inte alls missnöjd med necessären, bilden är väl inte den bästa precis som jag skrev. Orkade inte hålla på och greja, bakgrundstyget är dammigt, necessären står konstigt så att den ser sne ut och färgerna är inte riktigt rätt. I söndags så sydde jag två pruttotypväsko, ena i slavrtyg bara för att testa, den andra i "fintyger" för då var jag säker på att det skulle bli bra. Det blev det inte och eftersom jag tyckte att det var lite synd på de fina tygerna så sprättade jag lite och sydde om den till necessär som sagt. Inte nån märkvärdig, men den kommer helt klart hitta sin funktion!
Idag är det tisdag och det kändes lite kyligt där ute när jag släppte ut hundarna. Fast det är ju inge konstigt, det ska ju bli kyligt nu, vi har verkligen haft en fin höst vädermässigt!
Nu ser jag att Lill-Hulliganen börjar göra tecken att det är dags för att gå ut sväng nummer två. Här kommer en tyggodis bild från mässan....
Med den säger jag trevlig tisdag!!

5 kommentarer:

  1. De där klämmorna du fick verkar bra. Hade tänkt köpa något i den stilen men glömde det när jag kom till mässan. Får skriva upp det på listan till vinterns mässa istället.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh,,,vilken härlig bild/kram

    SvaraRadera
  3. Jag såg clips som man laddade i en liten hållare hos Villa Villerkulla... men hon hade inga kvar att sälja. Vi ska beställa i broderigruppen eller köpa på nästa mässa den kommer ju snart?!
    Jo du... det är gott att dricka allt kaffe i det nygamla köket! Nu har vi ström också! Nessen blev i alla fall fin och bilden med!
    Sov gott

    SvaraRadera
  4. Mmmmm... de där "godispaketen" skulle man ha.... Kram fr Lisa i Lysekil

    SvaraRadera
  5. Ser att du har köpt jättefina tyger i dina tidigare inlägg och dom där klämmorna ser ut att vara jättebra ha! Godispaket vill jag också ha...

    SvaraRadera