måndag 10 oktober 2011

Snurrig....

Inlägget igår blev inte riktigt som det var tänkt, det saknades faktiskt en bild, som Katarina var så snäll och påpeka. Jag hade ju sytt mugrug, hade fotat dem och lagt upp bild i mitt album, men jag glömde den detaljen att få in den i bloggen. Här kommer i alla fall bilden;
Ska under veckan se till att få de andra tre klara, sen vill jag få ihop ett gäng småbörsar, men det får bli vad det blir, ibland så blir det ju just ingenting under veckan på grund av trötthet. Men så får det vara, kan ju inte slita ut mig alldeles ;) Idag kan jag behöva en tumme eller två till eftermiddagen, kan tyvärr inte avslöja vad det handlar om ännu men nått riktigt spännande är det!!!! Ha en fin måndag nu, det tänker jag ha!!!

8 kommentarer:

  1. Klart du är förlåten, så lätt hänt när man har mycket omkring sig! Så snyggt med svart-vitt! Håller en tumme-spännande! Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Så snygga muggmattor du har sytt. Jag ska försöka komma ihåg att hålla en tumme för dig. Lycka till med vad det nu är.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt med svart och vitt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snygga muggisar, såg dem på FB.
    Ska försöka komma ihåg en tumme i e.m.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du har god smak du!!!Färg och form,,jätte fina!!kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt med svart/vitt!
    Tummar har jag två och särskilt under tandläkarbesöket!
    kram och lycka till!

    SvaraRadera
  7. Jag trodde det var fel på mina ögon som inte hittade muggmattorna:) Läckert med svart-vitt! Håller en tumme åt dig. Kram

    SvaraRadera