måndag 24 oktober 2011

Måndag avklarad.....

...och just denna måndag har tillbringast mest i sängen med Rabb och Mac som sällskap (På heder och samvete) ska alldeles strax sätta igång ännu ett avsnitt. Håller alla tummar för att jag ska få sova ordentligt, men jag är mycket tveksam till att så kommer bli fallet. I värsta fall får jag väl sitta och titta på film hela  natten, önskar att jag kunde quilta, men då håller jag ju även resten av huset vaken och så kan vi ju inte ha det. Som om att min hosta inte skulle störa.... Har ju ett projekt i maskinen som skriker om att få bli klart, men det går sakta på grund av den här jobbiga förkylningen. Men snart är jag frisk igen och då j-ar ska jag quilta så att ryker om det.

Vill ju få det klart innan oktober är slut så att jag klarar hjärteutmaningen även denna månad ;) Näää nu ropar Harm och Sarah på mig, bäst jag lyssnar.....

5 kommentarer:

  1. Förstår du är sugen på att bli klar med ditt fina arbete.Men var rädd om dig,så du blir fort frisk!!Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig - bra ajg fick se hur du gjort kviltningen tackar!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Visst är det jobbigt med denna hosta. Konstigt nog sover maken som en stock trots att jag ligger i sängen bredvid och för oväsen.
    Krya på oss :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Måste vara trög, för jag har inte fattat att du ligger hemma och är sjuk!
    Ta hand om dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du snart kryar på dig. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera