torsdag 13 oktober 2011

Alldeles svart....

...utanför mitt fönster, så jag sitter här och myser med mitt morgonkaffe ett tag till innan jag måste ge mig av. Igår var det frost ute på morgonen och jag tycker det är så vackert att kameran fick följa med ut på morgonsvängen med tjejerna. Lite mörkt dessvärre så bilderna blev lite murriga.
Hoppas på frostmornar i helgen då jag kan vara ute när det blivit lite ljusare. Igår blev det inge sy bara ta´t lugnt, kände att det var vad min kropp behövde. Dessvärre hjälpte inga hållna tummar denna gång, men snart kommer nya chanser och då kanske det går vägen?? Det måste det, för nu har jag bestämt mig för en förändring, och när jag bestämmer mig då blir det så ;) Nu ska jag se till att få med mig båda nyckelknippor, flexkort, mobil och plånbok, en riktig utmaning för en snurris som mig......
Ha en fin torsdag!!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att din bild är jättevacker.
    Har hållit tummar, men tydligen inte tillräckligt hårt!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild!
    Ett tips som jag använder för alla snurrisarna (inkl mig själv) hemma. Skaffa en skål, korg el liknande att lägga nycklar, mobiler mm i. Då finns större förutsättningar för att allt hamnar på "rätt" ställe och att man får allt med sig.
    Kramar
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Vi har också en skål stående i hallen precis i blickfånget innan man går ut! Rekommenderas varmt!
    Nog kommer du att få frostbilder ska du se... inget är säkrare!!
    Kram

    SvaraRadera