fredag 30 september 2011

Tidig morgon....

Ska snart sätta mig och åka ner till byn för att ta bussen till jobbet. KG kommer och plockar upp mig där strax efter lunch för vidare färd mot Älvsjö och hämtning av vår Lilla Prinsessa, ska bli så kul och spännande. Främst vad Lilo kommer gilla sin nya kompis. Förhoppningsvis kommer hon nu kunna busa sig trött så att hon slipper härja runt nattetid. Igår var det första dagen den här veckan som jag såg till att komma hem i tid, vädret lockade till en promenad med kamera och Prinsessan. Färger fullkomligt exploderar ju nu och det är så vackert ute.

På min promenad kände jag riktigt hur bra jag trisa att bo i detta vackra landskap och ha möjlighet att vara ute i skog och mark.
Egentligen skulle jag nästan vilja samla på mig en hörg löv och ha inne för att njuta av dess färger, men jag nöjer mig med att fota dem istället ;)
Förhoppningsvis hinner jag med ett till inlägg ikväll, men då blir det bilder på en lite skrutt..... Ha en bra fredag nu allihop!!

3 kommentarer:

  1. Du kommer säkert att ha en härlig dag!!
    Lycka till nu med lilla prinsessan och hoppas att hon och kronprinsessan funkar bra tillsammans!
    Kram
    Ps. Naturligtvis, bilderna var ljuvliga! Jag har gått så långt att jag samlat lite barr i hög, ute! De är också väldigt vackra!Ds.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder.
    Ska bli kul att se lilla prinsessan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men hallå... du är ju uppe i svinottan du!! Det är ju inte att undra på att du blir trött! Men vårt landskap är underbart att bo och leva i, det har du rätt i. Härligt höstiga bilder har du fått till medan jag ligger och sover!
    Ha en fin helg och lycka till med introduktionen av den nya prinsessan!

    SvaraRadera