lördag 3 september 2011

Oooboooy, viilket vackert vääder

Och det tas emot med öppna armar precis just idag! För jag ska snart ge mig av mot en dag i vår vackra huvvestad med en god vän från förr. Kamerabatteriet är fullladdat och minneskorten tömda, hela utrustningen åker snart ner i väskan, räknar kallt med att fota järnet hela dagen och kanske en bit in på kvällen, beror ju på hur trevligt vi kommer ha det.

Nu ska jag se till att få på mig masken och packa ihop väskan och ge mig av mot Skyttorp och dagens äventyr!!
Önskar eder alla en fröjderfull ...dag....

5 kommentarer:

  1. Oboy vilken vacker bild ! Ha en bra dag!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt trevlig dag och kväll i min hemstad.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni fick en jättefin dag i huvudstaden med massor av härliga foton med er hem i bagaget (eller i kameran rättare sagt).

    Kram!

    SvaraRadera