fredag 23 september 2011

Fredag morgon.....

...basiluskerna har inte fått ordentligt tag om mig ännu och jag tänker inte ge upp kampen.....Hoppas på fint väder i helgen så jag och min kamera kan vara ute lite och ha kul tillsammans. Det är ju alldeles för mörkt på vardagkvällarna när middag och så är avklarad. Borde kanske köpa mig en bukett blommor att leka med, fast egentligen borde Drummeln jag lever med köpa mig en bukett eftersom han har sån tur att han får bo i mitt hus ;)
Bjuder på en bild bakomkulisserna idag, det här är min "hemma-blom-studio"...
Det händer en del spännande bakom kulisserna nu, hoppas snart kunna berätta, men än så länge suger jag på karamellen alldeles för mig själv....

4 kommentarer:

  1. Vad spännande... Väntar väntar . Ha en härlig helg med eller utan kameran.Kram

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott...
    Gillar iden med en hemma studio.
    Håll flaggan högt och ha en BUSBRA fredag och en härlig helg!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. En hemmastudio kan man fixa med ganska enkla medel och roligt är det. Men det bästa är väl om du kan lura bakterierhären och ta dem ur bakhåll!! Kameran är den ständigt göda vännen... om man inte är i "kameraskugga" som jag är just nu!
    Kram och ha en jättefin helg!!

    SvaraRadera
  4. Du skulle egentligen komma och hälsa på mig i Heby och ha en träff med min man. ;)
    Han är också fototokig och har en egen liten studio här hemma. =)

    SvaraRadera