torsdag 1 september 2011

Det rullar på ....

...och snart så blir det helg!! Veckans tre första dagar har varit lite upp och ner vända här hemma tycker jag, med fotboll varenda kväll. Gemensam middag är då uteslutet eftersom jag i stort sätt kommer hem när de ska åka. Så här i slutet av säsongen är man lite småtrött på att det blir hackat och malet både i veckor och helger. Men nu så är det iaf "långledigt" ända tills på måndag... Tänk en hel helg tillsammans utan match, känns nästan lyxigt, kanske vi kan rycka upp oss och börja städa källaren. Finns så många prång och utrymmen i vårt hus där vi tryckt in både det ena och den andra. Nu ska det banne mig röjas så vi kan använda ytorna till vettigare saker!! Igår var himeln magisk och dimman låg över marken, så självklart var jag tvungen att gå ut och skjuta några skott, eller ganska många för att vara ärlig. Har sållat hårt och sparat tio som känns okej. Igår önskade jag verkligen att jag haft en kompis att leka med, alltså någon som ställt upp som modell, för det var ett underbart ljus till uteporträtt. Men men det är bara gilla läget och föreviga träd & stolpar, de står ju iaf still ;)
Nu ska jag ge mig ut på morgonprommisen sedan är dt väl bara att sätta sig i bilen och ta sig de fem milen till jobbet. Ska bli en kul dag som kommer gå fort av attan!!

3 kommentarer:

  1. Fina kort du tar, men köra fem mil till jobbet, oj oj, här blir det cyklen på tio minuter:O)) Kör försiktigt!

    SvaraRadera
  2. Nu kommer en tid med skarpa krispiga dagar varvade med dimmiga... det gillar jag!!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  3. När jag ska ta kort på blommor så börjar det ofelbart att blåsa. Kanske ska hålla mig till stolpar och annat "orörbart".
    Kram

    SvaraRadera