torsdag 22 september 2011

Aaatchooo!!

Tror visst att bacillerna som flygit runt på jobbet ett tag även hittat min kropp, är inte helt däckad ännu men känner hur det kliar i hals och näsa, kroppen är segare än vanligt. Inser att det är ingen idé att kämpa mot utan bara att acceptera. Igår låg jag mest på sängen och slappade efter jobbet, orkade just ingenting annat. Känner mig priggare idag så jag åker till jobbet och hoppas på det bästa!! Får ta och överkonsumera c-vitamin och dricka Te med honung och hoppas att det driver Herr Virus och hans otrevliga familj på flykten.
Puss och Kram!!

7 kommentarer:

  1. Det är samma elände här. Näsan droppar som om det vore snösmältning och jag känner att något håller på och slår rot i min kropp. Gör som du och överdoserar med C-vitaminer och håller tummarna att jag lyckas mota bort inkräktaren. Krya på dig! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Prosit!
    Hoppas du lyckas skrämma bort bacillerna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får iväg de där baskeluskerna till andra trakter så du slipper dem.
    Roligare skaer kan man ju ha för sig ...
    Krya på dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Där ser man... en liten förklaring till den senaste tidens trötthet... kanske. Lyssna nu till var kroppen skriker om...vila!!I morgon är det fredag
    Kram Bibbi
    Kram

    SvaraRadera
  5. Än är jag inte helt däckad, men ingenting blir gjort!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Krya på sig bästa du! Hoppas familjen Virus inte blir långvariga.

    Ha en fin helg, stor kram!

    SvaraRadera