tisdag 30 augusti 2011

Skittisdag igen.....

Fast än så länge känns det helt okej, lite slitsamt att vakna men så är det ju för mig varje dag. Har haft ett par dagar nu med ett internet som glufsat i sig en hel del sirap och gissa om jag blitt frustrerad. Har inte kunnat läsa bloggar, om jag nu kunnat läsa så har jag inte kunna lämna kommentarer för då kan inte sidan visas. Igår stängde vi av alltihop för molnen tornade upp sig och man kunde se blixtar, tror dock inte att åskan kom ända hit bara nästan. Nu ser det iaf inte kolsvart ut på himlen, hoppas på en fin dag. Ska nu se till och hitta min pattkasse som jag lyckades gömma igår, eller är det Mucklorna som varit i farten och haft lite skoj inatt?? Sen blir det morgonprommis och avfärd mot jobbet.
Önskar er alla en bra skittisdag!!

4 kommentarer:

  1. Snälla du; Dagen blir vad DU gör den till!
    Gör en bra tisdag!!!
    Strunta i den där kassen och bär silke mot kroppen och sminka dig i glada färger; kanske lite tofsar i håret och annat allmänt spexande skulle få i gång dig på tisdagarna! Snurra in dig i tyg;-) eller något annat gladgöra!!!
    Massor med kramar från en som älskar tisdagar!!!!

    SvaraRadera
  2. Känner igen har samma problem med att sidan kan inte visas Händer då och då så irriterande
    Hoppas dagen blev bra för Dig
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tisdag är väl som vilken annan vardag som helst, varken sämre eller bättre, tycker jag.
    Använd några av Majas tips så kanske den känns bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har förstås bara en sån där "kasse" som är bra?? Det brukar nog kunna vara så även om man har ambitionen att ha flera på hög i lådan och som mucklorna absolut inte får röra! Men Majas råd var inte så dåliga kan jag tycka... fast det är ju överspelat för den här veckan förstås... det är ju onsdagsftermiddag nu!!
    Ha det gott
    Bibbi

    SvaraRadera