onsdag 17 augusti 2011

Ny väska....

Som jag hade hoppats så blev den klar ikväll, min nya arbetsväska. Dessvärre känner jag mig inte helt nöjd med resultatet, vet inte riktigt vad som inte blev som jag ville. Får helt enkelt använda den några dagar och se vad som behöver ändras och om det är möjligt att göra förändringarna. En sak är säkert och det är att jag tycker om utseendet och vem bryr sig om funktion och innehåll bara det är snygg fasad...
Som jag tror att de flesta av er misstänkte så är det döskalle tyget som fick äran att ligga kortast tid i mitt lager;

Nu närmar sig helgen med stormsteg, bara ynka två dagar kvar att jobba.... God natt Svergie!!

20 kommentarer:

  1. Den blev väl läcker :o)

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  2. Snygg och vilken cool tygg!!!!
    Kram MonicaO

    SvaraRadera
  3. Du ger mig inspiration att ta fram zebran omgående. Roligt att du hittade lusten att sy igen.

    SvaraRadera
  4. Det var nog det mest romantiska dödskalle tyg jag sett!
    Du ska se att du "går" nog in väskan

    SvaraRadera
  5. SÅ snygg den blev.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Den väskan kommer Du säkert att trivas med! kram

    SvaraRadera
  7. Du och dina dödskallar, dessa var onekligen speciella, festliga!:-))
    Hoppas modellen kommer att kännas "rätt"! Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Lizzan-style, helt klart! Snygg!

    SvaraRadera
  9. T.o.m jag gillar dessa skallar!!!
    Väskan är snygg och du vänjer dig nog-förhoppningsvis!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag brukar inte vara så förtjust i dödskalletyg och skulle inte välja det åt mig själv. Men just ditt tyg gillar jag med "blommiga" dödskallar. Hoppas att du vänjer dig vid din fina väska, i annat fall kan du få min adress :-)

    SvaraRadera
  11. Fiiina dödsskallar!! Den väskan blir kul att gå med till jobbet! Kram

    SvaraRadera
  12. Vad skoj att du kommit igång med syendet igen! Tjusig väska!

    SvaraRadera
  13. Tummen upp ,som vanligt!!Idag är det dessutom fredag.ha en fin helg!!Kram

    SvaraRadera
  14. Så läcker din nya väska blev!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera