tisdag 2 augusti 2011

God morgon tisdag!!

Min favvodag är då här....precis så där trött som jag brukar vara på just tisdagar. Dessutom kan jag inte låta bli att sura lite, har ju inte direkt vart finväder på min semester, men nu minsann....ja ja ska inte klaga...jag har fått vila upp mig och fått lite färg på nosen. Igår blev det en riktigt bra dag, tiden gick fort till tusen för göra fanns det mest hela tiden. Idag är schemat oxå späckat och tiden kommer väl rusa även idag. Ska börja morgonen med att   gå in på Återbruket och betala samt lasta in en fåtölj i bilen. Hittade just den som jag har velat ha, (inte snyggaste tyget men det löser jag) för 250 kronor, som hittat banne mig!! När jag sa med bestämhet att jag ville byta bil,7 så sa den tråkige murveln till gubbe; Vi ska inte ha mer skit, men denna gången gav jag mig inte och jag fick som jag ville!! Nää nu måste jag rycka upp mig och se till att komma iväg så att jag hinner med det jag ska!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot att få se din fåtölj i köpeskick o senare i fixat skick! Det är rätt. Att stå upp för sin åsikt när det är något man gärna vill är det bästa sättet att vårda sin självkänsla.

    SvaraRadera