fredag 5 augusti 2011

Första fredagen.....

..och den är lika välkommen som alltid!! Det är ju nått visst med denna dag och det brukar bli rätt tokigt på jobbet. Kommer antagligen inte var nån skillnad idag.... Gårdagen var ingen bra dag för min del, arbetsmässigt. Kände mig totalt slut när jag kom hem till ett tyst hus. Endast jag och Prinsessan hemma, Vi tog oss ut i det härliga vädret, hon skruttade runt som vanligt..
Jag njöt av den vackra nauren och brände av ett gäng bilder;
Satte mg en stund i skogsbrynet och bara njöt, men det blev inte så långvarigt fr det var fler som njöt av kvällen och mitt blod; myggorna!! Så jag gick hem där vi har så gott som myggfritt, då hade himlen hunnit bli så där vacker;
Hoppa på soligt och fint i helgen och att vi hittar på nått skoj, men det får jag väl kanske hitta på själv om det ska bli nått....Nu önskar jag er alla en lika bra fredag som jag tänker ha!
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Å vilka härliga bilder. Första veckan på jobbet brukar bli tungt.
    Har läst om din fåtölj ;-) själv är nog bästa dräng där :-) om det ska bli nåt gjort.
    Hoppas du får en härlig skaparhelg.
    Själ har jag en tvätthög efter semesterresa.

    Ser att du länkar till min zoomin-blog. Jag har tagit bort den och det blir fel i länkningen. Vill du ta bort zoomin men du får gärna ha mej kvar med blogspot-bloggen istället :-))
    Tackar, kram igen :-)

    SvaraRadera