tisdag 26 juli 2011

Utflyktsdag

Började dagen redan vid åtta idag, fixade matsäck och sen for vi iväg jag och bonusbarnen, (mina killar hade ingen lust alls att följa med). Strax före tolv kom vi fram till Hagaparken och möttes av Jessica och Abbe.
Viste att det skulle vara varmt därinne, men blev ändå en chock över HUR varmt och fuktigt det är där inne. Jag hade kameran i högsta hugg och tänkte att nu skulle det minsann bli bilder av, och visst fotade jag men till e början blev de som tagna med dimriddå, vilket iofs kan vara stämningsfullt och så, men det blir ju lite svårt att få med fjärilarnas vackra färger.
Det blev picnic i gräset och en del bus innan vi gick in ännu en sväng, nu var jag mer beredd och lyckades hålla undan så att det inte blev lika mycket imma. Fick till flera fina porträtt på oss allihop och en del fjärilar.
Efter lite fika åkte vi upp till sjön och tog oss ett kvällsdopp, skönt och barnen hade skoj som tusan, tog en del bilder även vid sjön men eftersom det är lite avklätt och kan tas för anstötligt så varnar jag känsliga läsare att titta bort........


Nu ska jag ta och leta upp sängen för jag känner mig allt lite trött efter denna innehållsrika dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar