torsdag 7 juli 2011

God torsdagsmorgon!!

Nästan kan jag få lite panik när jag inser att nu har min första semestervecka strax gått och ska det fortsätta med den här farten är semestern snart slut. Nädå skoja bara, jag är inte alls stressad, jag njuter och tycker att jag har det bra. Nått sytt har det väl inte direkt blivit trots att vädret helt klart varit sådant att man hellre är inne än ute. Promenader har det blivit en del och jag har jagat gräshoppor, men hittills har jag bara hittat den blyga varianten som sticker iväg så snart jag dyker upp med kameran. De inser inte att jag inte alls är farlig ;) Men ni ska se att plötsligt händer det. Så länge får jag nöja mig med att fota Prinsessan Hulligan.
Ska strax i väg till vetrinären, dags för vaccination och titta över hennes eksen som hon får på grund av allergi. Vi har tvättat henne i specialschampo och det har givit viss effekt, men frågan är om hon inte behöver nått mer.... När besöket är avklarat ska vi åka och bada det har jag bestämt, får väl se vad KG har att säga om det ;)

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Nu har du något att jobba på under semestern!
    Dressera gräshoppor!
    Ha det så bra och hoppas på bad!
    Här blir det nog dusch. Det ser ut så på himlen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får något som gör henne bra.
    Här blir det inget bad idag utan "mackning" på stora balkongbordet. Du får bada för mig också ;)
    Kram

    SvaraRadera