fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!

Nu är det midsommarafton och många har planer på dans, mat och andra festligheter. Här blir det visserligen mat, just sån mat som det ska vara men annars tänker jag bara dansa med min symaskin. Vi har efter noga övervägande beslutat oss för att stanna hemma och bara ta det lugnt, tror nog att det är ett klokt val för oss just nu. Snart har vi semester och då minsann ska vi ut och rulla på vägarna, så det så!! Nu står det vovvepromenad och frukost på mitt schema, sen blir det hänga tvätt, därefter...SY.....
Ha nu en riktigt trevlig Midsommar vad ni än tar er för!!

6 kommentarer:

  1. Det ser ut att bli en alldeles förträfflig midsommar hos er... eftersom ni är överens om tagen så är det ju helt ok.1 varför flänga omkring om man mår bra hemma??!!
    Ha det gott och njut av lugnet... det är ju midsommar!!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Här är vi också hemma:))
    Har precis dansat lite med symaskinen... nu hundprommis och sen lite mat. Därefter mer dans.
    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  3. Lugnt här också och symaskinen är i närheten.
    Fin Midsommar önskar jag dig också.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  4. Här blir det också lugnt, men det är midsommar ändå :) God mat ska vi strax äta och sen ha det trevligt med barnen.
    Resten av helgen vet jag vad jag gör; nattjobb fram till måndag morgon.

    Kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Det verkar vara fler än vi som valt att ta det lugnt!
    Hoppas att du haft det skönt!
    Jag har inte sytt, men plockat upp i Paradiset och det var verkligen inte en dag för sent!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  6. En lugn midsommar och lunch med yngste sonen på balkongen. Symaskinen har fått vila idag, jag virkar så det glöder ;-)
    Kram

    SvaraRadera