söndag 8 maj 2011

Sliten idag

Började dagen med att stå på vedbacken och trava ved, när eftermiddagen kom var det dags att förvandlas från Skogshuggarmamma;
Till att bli en Partybrutta,

Hittade till sist kläder att ha på mig så jag slapp gå med rumpan bar. Vi åt god mat, skrattade så tårarna rann, dansade så golvet gungade och pratade minnen. Känns att man inte är femton längre, även om det var kul att färdas åter till den tiden igår. Knallade över skolgården där det finns både glada och mindre glada minnen. När jag såg byggnadentill gympsalarna kom minnena från från våra mer eller mindre galna lärare. Minns tydligt hur den kvinnliga skrek så hon tappade rösten när vi gick i stället för sprang. Uj uj vilka trauman ;) Idag är jag som sagt inte helt på topp, känner mig rent utav riktigt sliten, men det var det värt!
Tack till alla arrangörer, restaurangen och sist men inte minst "mina" tjejer för en underbar kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar