onsdag 18 maj 2011

Go morron!

Faktiskt så känns det som en riktigt god morgon. Måste bero på den go frukosten som jag stoppat i magen, tänk att det är nått visst med , hotellfrukost. Det bästa av allt är nog att jag inte behöver fixa med den själv, bara lägga upp på en tallrik och skyffla in. Utsikten från mitt fönster är nog inte den vackraste men solen skiner iaf ;)
Föreläsningen igår var rent ut sagt skitbra även om mitt huvve kändes som mosbyttan på en korvmoj när jag gick därifrån. Tar på krafterna att åka bil i tre timmar och sen sitta still och lyssna på engelska. Gick riktigt bra att förstå vad som sas, men det kräver koncentrattion.
Efter en god middag i lugn och ro strosade jag omkring och kikade på omgivningarna, stötte på den här stiliga Herrn;
..och denna vackra kvinna;
När klockan blev för mycket för att vara ensam ute på gatorna tog jag och letade upp relax avdelningen, badade ett slag i poolen, men den var kall och ödslig, fick för migg att det lurade monster i hålen, kunde nästan höra deras andning och känna hur de grep tag om mig så jag blev inte långvarig där. Det blev jag däremot i bastun, där var det varmt och gott och trevligt sällskap. Somnade gott och vaknade pigg och utvilad....nåja känns så nu iaf efter tvätt och kaffe ;)
Nu är det dags att lämna mitt rum, packa in mig i bilen och åka tillbaka till skolan och lyssna en dag till innan jag sätter mig i bilen och åker hem. Ha en trevlib...hmm...ja just onsdag är det ju idag!

1 kommentar:

  1. Hej du!
    Ny mick, men fick nästan ha den i munnen för att evaj skulle höra vad jag sa!!!
    Tack för att jag fick testa på dig!

    Bilderna blev ju bra och det verkar som att du haft trevligt/lugnt och skönt!
    kram

    SvaraRadera