måndag 2 maj 2011

Fortfarande utan internet

Upptäckte idag att det funkar att koppla upp sig mot nätet med hjälp av mobilen. Det går dock segt så det blir inge långsurf och jag kan inte tassa runt bland era bloggar, ska ta i kapp det så fort allt funkar igen. Har sytt klart en necessär med hjärtan, så nu är maj månads hjärteprojekt klart. Blev dessvärre en pruttotyp, men den duger åt mig ;)

Igår var jag på auktion, stod i kiosken, men hann med och buda åt mig en stol. Familjen har lite svårt att förstå hur man kan köpa en stol som inte är till för att sitta på, bara att titta på, men det kan jag bjuda på. De behöver inte förstå alla mina nycker, huvvesaken jag gör det.

Nu ska jag ta och koppla ner här och se om jag kan sy lite till innan sängen ropar!

14 kommentarer:

  1. Finfin nesse, men stolen var ju ännu bättre :0)
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  2. Stolen var ju helt underbar!!Hoppas du får i ordning din data snart.
    Fin nesse oxså och hjärtanen är på plats redan!!Bra jobbat/kram

    SvaraRadera
  3. Stolen är ju hur tjusig som helst!
    Den kan man ha mycket tyg och många kviltar på;-)
    Pruttotypen var inte helt fel heller!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trist när inte Internet funkar, hoppas det löser sig snart! Ytterligare en tjusig necessär har du åstadkommit! Kul stol! Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Åhhh. vilken fin nessecär du sytt och stolen ska vi inte alls prata om... :)

    SvaraRadera
  6. Stolen är ju jätteläcker. Nessen är söt med sina hjärtan. Nu har du verkligen varit ute i god tid :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin ness du sytt :) Stolen gillar jag skarpt. Så fin! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fräck stol, förstår mycket väl varför du budade in den.

    SvaraRadera
  9. Super fin necce o härlig stol.

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Stol och necessär båda ljuvliga.
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  11. vilken fin necce å stolen är ju vacker den

    SvaraRadera
  12. Haha,det förstår jag-att man inte behöver använda allt man köper.Tänk på alla tyger.
    Snygg nesse-förresten allt du syr tycker Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  13. Snygg Hjärte-nesse och stolen är Superläcker
    Kram
    Lena i Kungsängen

    SvaraRadera
  14. Så läcker nessen blev!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera